Tantawi, Dr.Heba Tharwat. (2024). Impact of Augmented Reality (AR) on Marketing. مجلة النيل للعلوم التجارية والقانونية ونظم المعلومات, 4(6), -. doi: 10.21608/mnsli.2024.389695
MLA
Dr.Heba Tharwat Tantawi. "Impact of Augmented Reality (AR) on Marketing", مجلة النيل للعلوم التجارية والقانونية ونظم المعلومات, 4, 6, 2024, -. doi: 10.21608/mnsli.2024.389695
HARVARD
Tantawi, Dr.Heba Tharwat. (2024). 'Impact of Augmented Reality (AR) on Marketing', مجلة النيل للعلوم التجارية والقانونية ونظم المعلومات, 4(6), pp. -. doi: 10.21608/mnsli.2024.389695
VANCOUVER
Tantawi, Dr.Heba Tharwat. Impact of Augmented Reality (AR) on Marketing. مجلة النيل للعلوم التجارية والقانونية ونظم المعلومات, 2024; 4(6): -. doi: 10.21608/mnsli.2024.389695